hmm.. ni dah takde cerita punya pasal lah nii..
cerita pasal cikgu pun jadilah..
haha XD
hmm.. aku kat sekolah boleh dikatakan semua cikgu pandang aku teruk la..
sedih gilaa! :(
korang nak tahu siapa?
cikgu Tuuut tuuut tuuut...
nombor yang anda dail,tidak ada dalam perkhidmatan,terima kasih.. 
hahahaha..
tak dapek den tolong eh.. :P
hmm.. and,aku ngn member2 aku mula untuk berubah..
*cewahh berubah derr .. haha
tapi , aku ada semngat aku sendiri untuk berubah..
aku rasa korang semua pun tahuu kann..
tuu.. yang kat atas ^^ toing toing..
nampak tak?? 
cer bangun cer bangun sikit..
haihh... ha?? apa?? comel??
ehh,biasalah .. awek PUTERA HEZKY kann.. 
:D 
korang nak kenal dia ?
apa??
nak?
nak ea? 
hmm.. silalah ,tapi jangan nak melbih ea,, haha :P
k lah, ni dah melalut dah ni,,
apa2 pun... SELAMAT HARI GURU
kepada guru sekolah SMKS18



0 comments:

Post a Comment

Saat ku merindukan dirimu Jiwa meronta kau ku damba Oh gerhanalah seluruh pancaindera Ku hilang dalam memori cinta Membakar seluruh jiwa raga Hanya kau untukku Kau tiada dua Bagaikan siang tiada mentari Bagai malam tiada cahaya purnama Tanpamu tiada erti hidup berdua Ke akhir masa kau ku cinta Bagaikan syurga tanpa bidadari Kau ibarat hembusan nafas terakhir Pulanglah sayang usah kau berpaling Di sini ku pasrah menanti Dikau bak salju ditiup bayu Kan rebah di pangkuan bumi Ku yakini kasih Restu Illahi Ku doa kau hadir Permaisuri mahligaiku Hidup mati cinta kita bersama

Khairulnazmi bin Mazlan

Khairulnazmi bin Mazlan

Ini Pasal Saya . Terima Kasih :'D

Nama saya Khairulnazmi bin Mazlan. Kalau eja tu jangan suka-suka nak letak jarak kat situ.. haha .. umur tahun ni 17 tahun . baru lepas habis SPM. Alhamdulillah . Kalau nak tahu , saya ada seseorang yang saya sayanggg sangat.. Nama dia Nur Iffah Binti Mohd Rasid.. um.. 20/3/2012 ni insyaAllah.. Kitorang dah Setahun kenal.. last from me.. kalau mana2 yang tak suka pasal blog ni , bagi tahu lah ea .. terima kasih.. Assalammualaikum :')