yeahhhh..
AKHIRNYAAAA..
:D
klik sini untuk dengar sound effect di atas


haha.. Gurau jee..
sendiri buat lah kalau nak dengar..
okay2 , meh2 aku nak cite..
tadi dengan tidak semena-menanya..
aku dijemput ke majlis jamuan Media Kreatif
umm.. boleh tahan jugak jamuan dorang..
grand gila bhaaaiii.. :D
makanan pun boleh tahan,,
nak tahu kitorang makan apa?
Ala-ala Steamboat lah kodd..
tapi kitorang tak makan dalam boat...
makan dalam hotel
Hotel UITM seksyen 2..

Ummm..
korang nak tengok gambar.. nanti kalau ada masa aku upload kan ea..
then, lepas jamuan tuu.. kitorang lepak McD seksyen 3
tengok langit ime tu macam nak hujan.. then dorang2 semua balik lahh.. takud basahh..
tinggallah aku ngan Iffah n Idah..
Idah dia balik ngan laki dia..
tinggal lah iffah ngan aku... lepas tu mak Iffah amik dia..
tinggal lah aku sorang..
aku pun cari teksi bagai nak gila..
stu pun takde..
memang adat ahhh kan... kalau nak takde.. kalau taknak bersepah..
aku pun decide jalan sikit-sikit..
jalan sikit punya jalan sikit..
tau tau dah sampai 18.. aku pun , eh eh.. eh eh ..dah sampaii.. :D

okay.. tu je dulu aku nak cite...
nak pergi tengok orang main bola..
orang selalu kata nak pergi tengok bola..
tengok bola apa ada faedah .. 
haha.. :D

MALAYSIA VS INDONESIA

  
 bye2.. Assalammualaikum..

p/s : I love you sangat Nur Iffah !!! <3

0 comments:

Post a Comment

Saat ku merindukan dirimu Jiwa meronta kau ku damba Oh gerhanalah seluruh pancaindera Ku hilang dalam memori cinta Membakar seluruh jiwa raga Hanya kau untukku Kau tiada dua Bagaikan siang tiada mentari Bagai malam tiada cahaya purnama Tanpamu tiada erti hidup berdua Ke akhir masa kau ku cinta Bagaikan syurga tanpa bidadari Kau ibarat hembusan nafas terakhir Pulanglah sayang usah kau berpaling Di sini ku pasrah menanti Dikau bak salju ditiup bayu Kan rebah di pangkuan bumi Ku yakini kasih Restu Illahi Ku doa kau hadir Permaisuri mahligaiku Hidup mati cinta kita bersama

Khairulnazmi bin Mazlan

Khairulnazmi bin Mazlan

Ini Pasal Saya . Terima Kasih :'D

Nama saya Khairulnazmi bin Mazlan. Kalau eja tu jangan suka-suka nak letak jarak kat situ.. haha .. umur tahun ni 17 tahun . baru lepas habis SPM. Alhamdulillah . Kalau nak tahu , saya ada seseorang yang saya sayanggg sangat.. Nama dia Nur Iffah Binti Mohd Rasid.. um.. 20/3/2012 ni insyaAllah.. Kitorang dah Setahun kenal.. last from me.. kalau mana2 yang tak suka pasal blog ni , bagi tahu lah ea .. terima kasih.. Assalammualaikum :')